Een verder ontwikkeld concept, met een vriendelijkere uitstraling en een constante flow in het ontwerp
Nieuwe Focus op Focus Kozijntechniek
- Wedstrijd van: focus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 26-11-2012
Datum einde: 10-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



een versie met een subtiele glow, goed bruikbaar op scherm uitingen als social media, internet etc.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. Na het bestuderen van uw huidige logo, heb ik de punten opgespoord waar het gemoderniseerd kan worden.
De volgende elementen zorgen voor meer eenheid en maken het logo moderner;
- Dezelfde lengte in de balken van de f (spiegelend)
- de ronding in de f, zodat "ocus" er binnen valt (zachter in witruimtes)
- Door het italic effect weg te halen ontstaat er een statig logo
- door de italic terug te laten komen in de balken van de f ontstaat er een speels uniek element
- Gelijke witruimtes en letterspatiering voor een sterk beeld.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met dit concept,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde