Nieuwe huisstijl voor optiekbedrijf na verbouwing pand

Datum start: 08-08-2016

Datum einde: 22-08-2016

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
Renate Leenhouts

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Moderne huisstijl om logo op te pimpen naar frisse hedendaagse versie zodat het past bij nieuw verbouwd pand. Patroon van huisstijl zal waarschijnlijk gebruikt worden als accentmuur in interieur van winkel. HEt is wel de bedoeling dat het zwart witte logo als basis behouden blijft!

Bedrijfsomschrijving


Optiekbedrijf met focus op contactlenzen en persoonlijke service.

Doelgroep


Zeer divers publiek, vooral gericht op trendy 25 - 50 j.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Geen TE clean iets, ik hou van patronen en een beetje kleur om het zwart witte logo op te frissen. Ik heb voor een tijdelijke winkel het logo ook al herwerkt en was heel blij met het resultaat. dit was echter voor een oud pand dat zich leende om in retro stijl iets te doen. Het nieuwe pand gaat meer een warme industry look hebben dus de nieuwe huisstijl moet meer in die stijl.

Designer: graag gezien graag gezien
logo_huisstijl-graag-gezien-GrcCmtE0

graag geziengraag gezien

is dit een goede richting?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.