Nieuwe koers voor Lijn1

Datum start: 25-08-2010

Datum einde: 22-09-2010

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Magenta Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn op zoek naar een nieuw logo en nieuwe huisstijl dat past bij onze nieuwe koers. Wij hebben met elkaar uitgesproken dat belangrijke kernwaarden van Lijn1 zijn resultaatgerichtheid, hands-on, betrouwbaar en servicegericht. Belangrijke woorden voor Lijn1 zijn samenwerken en verbinden.

Bedrijfsomschrijving


Lijn1 is een adviesbureau voor de eerstelijn en haar samenwerkingspartners in de regio Haaglanden. Lijn1 draagt bij aan samenhangende zorg door samenwerking tussen zorgverleners en andere partijen in de eerste lijn te stimuleren en te begeleiden.

Doelgroep


Eerstelijnszorgverleners zoals huisartsen, fysiotherapeuten, psychologen, verloskundigen, logopedisten, oefentherapeuten, apothekers, diëtisten en ergotherapeuten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wij zijn niet gebonden aan specifieke kleuren, houden van fris en fruitig. Wij zijn niet gecharmeerd van het stoffige imago van sommige zorginstellingen. Het mag dus wel enige zakelijkheid uitstralen.

Designer: LLdesign LLdesign
logo_huisstijl-lldesign-atodaxU0

Geen commentaar

LLdesignLLdesign

Hierbij mijn ontwerp voor mijnmarketeer,
graag verneem ik uw feedback!

Mvg Laura

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-lldesign-f7yRzd7g

Geen commentaar

LLdesignLLdesign

Hierbij mijn ontwerp voor mijnmarketeer,
graag verneem ik uw feedback!

Mvg Laura

daphnemetaaldaphnemetaal

Door de keuze om het cijfer 1 te spiegelen, krijgt het logo een erg langgerekt formaat, wel leuk met de pijl. We zouden graag de nadruk wat meer leggen op verbinden.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.