Geen commentaar
Nieuwe koers voor Lijn1
- Wedstrijd van: daphnemetaal
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-08-2010
Datum einde: 22-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De vierkanten staan voor de vier regio's waarin Lijn1 Werkzaam in. De cirkel boven de L en i staan symbool voor de mensen en de samenwerking (is 1 lijn) Het hele woord is ook 1 lijn. De Letters en vooral de N en 1 refereren naar de skyline van den haag. De boog die de I en de J maakt staat voor de brug die het slaat. Ondersteuning.
Ik vind het goed verzonnen betreft de skyline, de kleuren spreken ons echter niet aan (zijn op zoek naar "fris en fruitig". Daarnaast bestaat ons werkgebied uit 1 grote regio, nl. Haaglanden. Zou je een voorstel kunnen doen met andere kleuren met daaronder de tekst... "kent, verbindt en versterkt de eerste lijn"?