Ik heb gekozen voor het samenwerken en verbinden in het logo en de huisstijl voor Lijn 1. Het logo is een lijn die de L, de N en de 1 op speelse wijze met elkaar verbinden. de I en de J zijn los en vormen twee personen, wellicht zittend op een bankje, wellicht wachtend op een bus. Het symboliseert het samenzijn, de hulp en de nieuwe kans die iemand geboden wordt.
Gekozen is voor fris kleurgebruik wat een gevoel van betrouwbaarheid uitstraalt.
Het geheel straal rust uit, iets wat voor mij belangrijk is als ik me verplaats in Lijn 1.
Nieuwe koers voor Lijn1
- Wedstrijd van: daphnemetaal
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-08-2010
Datum einde: 22-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

