Beste Daphne,
Hierbij stuur ik mijn bijdrage. In dit logo heb ik geprobeerd de door jullie geschetste kernwaarden te verenigen.
Het samenkomen van diverse disciplines zijn gevisualiseerd in het beeldmerk, terwijl het geschreven woordmerk vertrouwen uitstraalt.
De frisse kleurstelling vermijdt iedere schijn van oubolligheid. Al met al denk ik met deze uitvoering een fris en eigentijds logo te hebben neergezet.
Uiteraard kan ik naar believen aanpassingen op het logo doorvoeren.
Met vriendelijke groet,
Edwin Venhorst
FlexiFlyer
Nieuwe koers voor Lijn1
- Wedstrijd van: daphnemetaal
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-08-2010
Datum einde: 22-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Edwin,
Dank voor je ontwerp. Het komt op mij erg kinderlijk over betreft het gebruik van primaire kleuren en het lettertype. Ik vind de contractachtergrond achter de hoofden lijken op ballonnen. Kortom, niet echt frisse kleuren..
Groet, Daphne