Nieuwe logo & huisstijl voor een platform op het gebied van zorg

Datum start: 27-09-2017

Datum einde: 04-10-2017

Totaal budget: € 589.00
Nieuwste inzending
Book cover
factor

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Begonnen met focus op complementaire zorg vindt er op dit moment een strategische verbreding plaats richting meer paramedische zorg (bv. logopedie, psychologie, etc.) en zal reguliere zorg er binnenkort bij komen. Wij zoeken naar een nieuwe huisstijl die consumenten die zorg-breed zoeken. Steekwoorden: betrouwbaar, innovatief, dienstverlenend, fris, aantrekkelijk.

Ook kan er een tagline toegevoegd worden, als het naar jouw idee je ontwerp ondersteunt. "boek de beste zorg", "to make you feel good", "health bookings", etc

Zie www.azenda.com

Bedrijfsomschrijving


Azenda draagt bij aan een gezondere samenleving door de markt van zorgverleners transparant, vergelijkbaar en bereikbaar te maken. Door middel van collaboratieve innovaties koppelt Azenda zorgconsumenten aan de meest geschikte zorgverlener en bevordert zij de zorgmarkt op het gebied van gemak en ondersteuning.

- Veilig direct de beste zorgbehandelaar boeken
- Objectief overzicht van de zorgmarkt
- Klacht-georiënteerd zoeken
- Objectieve reviews van patiënten
- Kies uit meer dan 600 soorten behandelingen

Doelgroep


70% vrouw, 25-55 jaar

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De naam Azenda is een must stay. Kleuren en icoon zijn vrij te bepalen.

Designer: CORPnl CORPnl
logo_huisstijl-corpnl-0fEpoYt6

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.