Nieuwe uitstraling voor landelijk innovatieve organisatie

Datum start: 22-06-2012

Datum einde: 05-09-2012

Totaal budget: € 350.00
Nieuwste inzending
Book cover
Danitia

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo (voor drukwerk en website)
- Briefpapier
- Visitekaartje
- Template Word & Powerpoint

Bedrijfsomschrijving


Het AKC is is opgericht door MKB infrabedrijven uit de sector asfaltwegenbouw. Het AKC wordt gevormd door twaalf bedrijven met eigen asfaltproductielocaties verspreid over heel Nederland. Het doel van de organisatie is kennis toegankelijk te maken voor de leden.

Grote aannemers hebben eigen researchmogelijkheden die kleinere bedrijven missen. Het Asfalt kennis centrum zorgt ervoor dat kennis gedeeld kan worden maar dat ook de kleinere bedrijven meer mogelijkheden heb tot het uitvoeren van onderzoek.

AKC is een innovatieve organisatie die de nieuwste onderzoeken op het gebied van asfalt kan uitvoeren.

Doelgroep


Wegenbouwers, overheidsinstanties, MKB

Kleuren, favoriete logo's, must haves


AKC is een technisch maar erg innovatieve organisatie. Momenteel is de uitstraling te ouderwets en past deze niet bij de vernieuwende onderzoeken die zij uitvoeren.

Het logo moet modern en fris zijn en aansluiten bij het hoofthema wegenbouw en het innovatieve karakter van het AKC.

Designer: Tjeerd van der Velde vormgeving Tjeerd van der Velde vormgeving
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-2mEBSUWu

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een moderne versie van het logo.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-0vH12rMO

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn deelname. Het beeldmerk is een menselijk brein met daaruit een asfalt weg in perspectief. De visie hierachter is dat het direct duidelijk is, wie en wat jullie zijn. De weg is het brein van de mens (kennis) en is dynamisch, dit linkt met de ontwikkeling en het nooit stilstaan van de organisatie. Het gezicht heeft de vorm van een testpop, dit geeft de indruk en sfeer dat de organisatie onderzoekt en ontwikkeld.

Ik hoop u geïnspireerd te hebben met mijn ontwerp,

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.