Nieuwe uitstraling voor landelijk innovatieve organisatie
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: sidneymast86
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 350.00
- Datum start : 22-06-2012 15:58
- Datum einde : 05-09-2012 15:56
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 54
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
- Briefpapier
- Visitekaartje
- Template Word & Powerpoint
Bedrijfsomschrijving:
Het AKC is is opgericht door MKB infrabedrijven uit de sector asfaltwegenbouw. Het AKC wordt gevormd door twaalf bedrijven met eigen asfaltproductielocaties verspreid over heel Nederland. Het doel van de organisatie is kennis toegankelijk te maken voor de leden.
Grote aannemers hebben eigen researchmogelijkheden die kleinere bedrijven missen. Het Asfalt kennis centrum zorgt ervoor dat kennis gedeeld kan worden maar dat ook de kleinere bedrijven meer mogelijkheden heb tot het uitvoeren van onderzoek.
AKC is een innovatieve organisatie die de nieuwste onderzoeken op het gebied van asfalt kan uitvoeren.
Doelgroep:
Wegenbouwers, overheidsinstanties, MKB
Kleuren, favoriete logo's, must haves
AKC is een technisch maar erg innovatieve organisatie. Momenteel is de uitstraling te ouderwets en past deze niet bij de vernieuwende onderzoeken die zij uitvoeren.
Het logo moet modern en fris zijn en aansluiten bij het hoofthema wegenbouw en het innovatieve karakter van het AKC.
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Een moderne versie van het logo.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. Het beeldmerk is een menselijk brein met daaruit een asfalt weg in perspectief. De visie hierachter is dat het direct duidelijk is, wie en wat jullie zijn. De weg is het brein van de mens (kennis) en is dynamisch, dit linkt met de ontwikkeling en het nooit stilstaan van de organisatie. Het gezicht heeft de vorm van een testpop, dit geeft de indruk en sfeer dat de organisatie onderzoekt en ontwikkeld.
Ik hoop u geïnspireerd te hebben met mijn ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-