Een andere variant voor AKC, weinig om uit te leggen eigenlijk. Kennis over asfalt wordt overgedragen tussen twee personen. Vertaald op een orginele, moderne en heldere wijze. Ben zeer benieuwd wat u vindt van mijn drie voorstellen. Graag hoor ik van u.
met creatieve groet,
iamselim.nl
Nieuwe uitstraling voor landelijk innovatieve organisatie
- Wedstrijd van: sidneymast86
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-06-2012
Datum einde: 05-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze een andere variant voor AKC. Het idee is om op een transparante, heldere en moderne manier de basis van het kenniscentrum weer te geven. De uiteinden van de A en C geven de output van het centrum weer. De pijlen wijzen naar buiten. Simpel, doordacht en hedendaags.
met creatieve groet,
iamselim.nl

Bij deze mijn voorstel voor AKC. Het logo is geinspireerd vanuit een plaatje dat ik tegenkwam. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden,
met creatieve groet,
iamselim.nl