Een variant met als beeldmerk een huis.
Nieuwe Wereld Hypotheekkantoor zoekt Logo + Huisstijl
- Wedstrijd van: Van Eeghen Ventures
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-10-2013
Datum einde: 04-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Afdrukversie. U kan ook nog visitekaartjes, briefpapier en enveloppen verwachten, althans als u dat zat zou willen.

Zakelijk en streelt het oog. Kleurenschema kan natuurlijk aangepast worden. Straalt subtiel de nieuwe wereld uit. Het beeldmerk is zeer herkenbaar. Feedback is welkom!
Bvd.
Met vriendelijke groet,
J. Oppatja
De 'H' in het beeldmerk kan verandert worden naar bijvoorbeeld een huisje of 'HL' (hypotheekland). Of een ander symbool. U bent vrij om daarin te kiezen.

Ik heb wat research gedaan naar de naam hypotheekland, er zijn al enige organisaties die deze naam claimen en daarbij is ook de domeinnaam bezet. Nieuwe Wereld Hypotheek is vrij, daarbij vind ik het een zeer krachtige naam. Bij deze een variant van een mogelijk logo. Krachtige en vrolijke kleuren, die een nieuw vrolijk tijdperk aanduiden en hoekige letters die stabiliteit uitstralen. Ik ga werken aan nog meer varianten. Feedback is welkom.
B.v.d.
Met vriendelijke groet,
Oppatja