Nootmuskaat branding (nutmeg)

Datum start: 16-08-2015

Datum einde: 30-08-2015

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
ViSSiA

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Nootmuskaat uit Grenada heeft unieke eigenschappen en heeft een premium kwaliteit t.o.v.nootmuskaat die elders worden geproduceerd . Om deze eigenschappen te communiceren naar de handel en de consument zijn wij op zoek naar een pakkende naam en logo, die gezondheid, smaak en herkomst van het product laten zien.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: ViSSiA ViSSiA
logo_huisstijl-vissia-0iKNKQNs

ViSSiAViSSiA

Nutmeg in combinatie met het woordje Dime vind ik op de eerste plaats lekker speels en modern klinken. Verder zitten aan het woordje ook betekenissen verbonden die je in verband kunt brengen met nootmuskaat (koper, muntje ea), maar dit vind ik persoonlijk van ondergeschikt belang. Nutmeg staat voorop en zegt al genoeg. Het blijft ook een kwestie van smaak natuurlijk. En of je van een knipoog houdt.

Succes met de selectie!

ViSSiAViSSiA

PS 'Dime' kan natuurlijk vervangen worden door willekeurig welk ander woordje met vergelijkbaar klankeffect.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.