zie onder
Nordulac
- Wedstrijd van: badhairday
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-03-2012
Datum einde: 13-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


- wederom eenvoud
- pupil
- pijl in beweging laat jullie oog bewegen
- golf beweging (veranderingen) pijl staat boven golf
- The eye...de tunnel in de golf een sensatie voor surfers

zie onderstaande
- eenvoud van opzet
- oog in o kijkt omhoog forward...dus wil groeien en vooruit kijken.
- oog in c ter suggestie.....omdat hij aan het eind ook leuk uitkomt.
- RGB ipv CMYK kleuren, omdat deze zeker nu en in de toekomst zeer functioneel zijn binnen de marketing (nieuwe systemen)
- RGB achter het oog, zou ook op de R kunnen komen (in de trend kwaliteit) echter ging voor deze versie waarbij symbolisch dat u uw producten beheerst achter u heeft staan en zelf verder kijkt
payoff...
Marketing evolution...simpel kort en krachtig genoeg...tegelijkertijd roept het vragen op...hebben die gasten bij Nordulac iets wat wij kunnen gebruiken voor onze toekomst/producten?
e.e.a. was spontane opzet...dus suggesties?
nadere toelichting "eenvoud van opzet"
- snel herkenbaar
- gemakkelijk te verkleinen en blijft herkenbaar
- gemakkelijk te verwerken
- voorkomt problemen met logo-kwaliteits beheer