Nordulac

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: badhairday
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 13-03-2012 18:18
  • Datum einde : 13-04-2012 18:17
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een slogan voor Nordulac waardoor de vlag de lading dekt.
Een opvallende maar niet te popi-jopie voorkomen.
Liever "conservatief" met een Twist.
Maar verras ons is ook goed.

Bedrijfsomschrijving:

Nordulac is een nieuw Reclame Marketing en advies bureau.
We staan bekend om onze ludieke en orginele acties.
BV kerstbomen uitdelen bij klanten in oktober onder het mom we kijken graag een stap vooruit.
Opvallende relaties kado's
strategische reclame en marketing planning voor derde .

Doelgroep:

Bedrijven enz
We zijn er voor alle bedrijfstakken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Verras ons

Angel
  • Logo & Huisstijl # 76397 voor Nordulac  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Angel:

      zie onder

    2. Angel zegt

      - wederom eenvoud
      - pupil
      - pijl in beweging laat jullie oog bewegen
      - golf beweging (veranderingen) pijl staat boven golf
      - The eye...de tunnel in de golf een sensatie voor surfers

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 76367 voor Nordulac  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Angel:

      zie onderstaande

    2. Angel zegt

      - eenvoud van opzet
      - oog in o kijkt omhoog forward...dus wil groeien en vooruit kijken.
      - oog in c ter suggestie.....omdat hij aan het eind ook leuk uitkomt.
      - RGB ipv CMYK kleuren, omdat deze zeker nu en in de toekomst zeer functioneel zijn binnen de marketing (nieuwe systemen)
      - RGB achter het oog, zou ook op de R kunnen komen (in de trend kwaliteit) echter ging voor deze versie waarbij symbolisch dat u uw producten beheerst achter u heeft staan en zelf verder kijkt

    3. Angel zegt

      payoff...
      Marketing evolution...simpel kort en krachtig genoeg...tegelijkertijd roept het vragen op...hebben die gasten bij Nordulac iets wat wij kunnen gebruiken voor onze toekomst/producten?

      e.e.a. was spontane opzet...dus suggesties?

    4. Angel zegt

      nadere toelichting "eenvoud van opzet"
      - snel herkenbaar
      - gemakkelijk te verkleinen en blijft herkenbaar
      - gemakkelijk te verwerken
      - voorkomt problemen met logo-kwaliteits beheer

    5. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network