Toch nog een kleine verbetering gemaakt van het oog en een pakkende payoff. Eigenlijk is het differently maar als Steve Jobs 'different' mocht gebruiken mogen wij dat toch ook.
Het oog als 'O' past beter tussen hoofdletters maar ik moet zeggen dat het groene lettertype mij erg aanspreekt, krachtig en toch dynamisch. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
groet Jos Crins
Nordulac
- Wedstrijd van: badhairday
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-03-2012
Datum einde: 13-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik zie dat het idee met het oog ook bij andere vormgevers in de smaak valt. Ik heb mijn ontwerp gelaten zo als het was, more is less en heb alleen de payoff verandert
Mvrgr Jos Crins
Jos, als je de tekst leest van deze wedstrijd het mom "we kijken graag een stap vooruit" lijkt het me vanzelfsprekend dat meerdere ontwerpers hiermee bezig zijn. veel succes!
Klopt, daarom verbaasde het mij ook dat dit niet eerder werd opgepakt. Succes met het maken van je keuze
groet Jos Crins

Het oog is iets natuurlijk altijd een EyeCatcher. De Payo0ff is een Robert De Niro maar dat kan aangepast worden. Are you talking to me .
Ik probeer met de opdrachtgever mee te denken maar dan hebben wel feedback nodig.........
groet Jos CRins
Leuk ontwerp slogan net niet helemaal
Ok, wordt aan gewerkt
groet Jos Crins

OK, dit valt dus onder de noemer Verras ons. Alhoewel, de typografie en hun kleur heb ik conservatief gehouden. De slogan slaat op het aankunnen van élke opdracht en toont tevens lef. De tekstballon met de speelse kleuren maakt het dan allemaal ook weer niet te serieus
Die slogan is trouwens niet van mij maar dat wisten jullie al. Ik zou me ook voor kunnen stellen dat die slogan gewisseld kan worden, de rest van het ontwerp zorgt toch voor voldoende herkenbaarheid. Ben benieuwd naar jullie reactie.
PS ik heb de tekst bewust in het Engels gemaakt, je weet nooit waar de opdrachten vandaan kunnen komen.
Groet Jos Crins