Ik heb gekozen voor een strakke letter, waardoor de puntjes van het braille eronder mooi afsteken. Door de tekst ook in braille aan te bieden laat je een extra service zien: net dat tikje extra. Die puntjes zou je op een visitekaartje als reliëf of uitgestanst nog extra dimensie kunnen geven. Op een site zou je de puntjes ook weer kunnen gebruiken als extra punten die weer doorlinken naar andere pagina's. Het rood/oranje steekt mooi af tegen het antraciet. Door geen zwart te kiezen blijft het ook een stijlvol geheel. Het i-tje in tikje heb ik oranje gemaakt om dat tikje extra nog eens te benadrukken en dit i-tje kan natuurlijk ook nog refereren naar info wat je weer op een site zou kunnen uitlichten.
Nordulac
- Wedstrijd van: badhairday
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-03-2012
Datum einde: 13-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

