Nordulac

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: badhairday
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 300.00
  • Datum start : 13-03-2012 18:18
  • Datum einde : 13-04-2012 18:17
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een slogan voor Nordulac waardoor de vlag de lading dekt.
Een opvallende maar niet te popi-jopie voorkomen.
Liever "conservatief" met een Twist.
Maar verras ons is ook goed.

Bedrijfsomschrijving:

Nordulac is een nieuw Reclame Marketing en advies bureau.
We staan bekend om onze ludieke en orginele acties.
BV kerstbomen uitdelen bij klanten in oktober onder het mom we kijken graag een stap vooruit.
Opvallende relaties kado's
strategische reclame en marketing planning voor derde .

Doelgroep:

Bedrijven enz
We zijn er voor alle bedrijfstakken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Verras ons

Bontjes' oog voor detail
  • Logo & Huisstijl # 72121 voor Nordulac  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Bontjes' oog voor detail:

      Ik heb gekozen voor een strakke letter, waardoor de puntjes van het braille eronder mooi afsteken. Door de tekst ook in braille aan te bieden laat je een extra service zien: net dat tikje extra. Die puntjes zou je op een visitekaartje als reliëf of uitgestanst nog extra dimensie kunnen geven. Op een site zou je de puntjes ook weer kunnen gebruiken als extra punten die weer doorlinken naar andere pagina's. Het rood/oranje steekt mooi af tegen het antraciet. Door geen zwart te kiezen blijft het ook een stijlvol geheel. Het i-tje in tikje heb ik oranje gemaakt om dat tikje extra nog eens te benadrukken en dit i-tje kan natuurlijk ook nog refereren naar info wat je weer op een site zou kunnen uitlichten.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network