Nordulac

Datum start: 13-03-2012

Datum einde: 13-04-2012

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
alphabeeld

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een slogan voor Nordulac waardoor de vlag de lading dekt.
Een opvallende maar niet te popi-jopie voorkomen.
Liever "conservatief" met een Twist.
Maar verras ons is ook goed.

Bedrijfsomschrijving


Nordulac is een nieuw Reclame Marketing en advies bureau.
We staan bekend om onze ludieke en orginele acties.
BV kerstbomen uitdelen bij klanten in oktober onder het mom we kijken graag een stap vooruit.
Opvallende relaties kado's
strategische reclame en marketing planning voor derde .

Doelgroep


Bedrijven enz
We zijn er voor alle bedrijfstakken.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Verras ons

Designer: Bontjes' oog voor detail Bontjes' oog voor detail
logo_huisstijl-bontjes-oog-voor-detail-vEDRJ4fA

Bontjes' oog voor detailBontjes' oog voor detail

Ik heb gekozen voor een strakke letter, waardoor de puntjes van het braille eronder mooi afsteken. Door de tekst ook in braille aan te bieden laat je een extra service zien: net dat tikje extra. Die puntjes zou je op een visitekaartje als reliëf of uitgestanst nog extra dimensie kunnen geven. Op een site zou je de puntjes ook weer kunnen gebruiken als extra punten die weer doorlinken naar andere pagina's. Het rood/oranje steekt mooi af tegen het antraciet. Door geen zwart te kiezen blijft het ook een stijlvol geheel. Het i-tje in tikje heb ik oranje gemaakt om dat tikje extra nog eens te benadrukken en dit i-tje kan natuurlijk ook nog refereren naar info wat je weer op een site zou kunnen uitlichten.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.