Ondernemers Collectief Duurzame Mobiliteit

Datum start: 26-06-2012

Datum einde: 04-07-2012

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
Creator

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zoeken een logo en huisstijl met de volgende kenmerken/uitstraling; kwaliteit, autoriteit, betrouwbaar, professioneel. Maar ook, zakelijk, strak, tijdloos.

We willen NIET een logo met de afkorting OCDM. We willen graag de volledige naam OndernemersCollectief Duurzame Mobiliteit hanteren.

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een vereniging van aanbieders van producten en diensten op het gebied van Duurzame mobiliteit en bereikbaarheid.

Wij behartigen de belangen van onze leden, stimuleren samenwerking tussen de leden en zorgen dat het aanbod van onze leden transparant wordt gemaakt.

Doelgroep


Onze leden (en prospects)bestaan uit aanbieders van producten en diensten op het gebied van mobiliteit in de meest brede zin van het woord zoals autoverhuur/-lease, openbaar vervoer, taxi, parkeren, maar ook consultancy, reisinformatie en onderzoek. Zelfs e-conferencing, flexoffices, ed. vallen in onze doelgroep. Kort gezegd, alles en iedereen wat bijdraagt tot het niet, minder en schoner reizen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: HBGV HBGV
logo_huisstijl-hbgv-65NgMfoG

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-hbgv-5T3xYnQG

HBGVHBGV

Beste opdrachtgever,

Bedankt voor u positieve feeback.

Bij deze mijn tweede voorstel voor uw logo het beeld spreekt voor zich.

Ik ben benieuwd naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,
HBGV

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-hbgv-JNBlvURM

HBGVHBGV

Beste opdrachtgever,

Bij deze stuur ik u mijn voorstel voor uw logo

Vitalis staat voor leven in het Grieks.

Voor leven is zuurstof (O2) nodig. Dit verklaard het icoon, waarvan ik de 'O' als een groen blaadje heb neergezet. Zodat er ook gelijk een herkenbaarheid is wanneer er alleen gebruik gemaakt wordt van het icoon.

De 'A' in uw handelsnaam heb ik een Griekse uitstraling gegeven door de horizontale lijn weg te halen omdat deze letter in het midden staat geeft dit zeker een toegevoegde waarden.

Voor de typografie heb ik gekozen voor de Helvetica dit is een letter die heel veel gebruikt wordt en toegankelijk is voor meerdere doeleinden. Dit zorgt ervoor dat het een tijdloze indruk uitstraalt.

De donker grijze vorm in de letters symboliseert de aarde zo als wij hem lief hebben.

Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Alles is aan te passen.

Met vriendelijke groet,
HBGV

vitalisvitalis

Beste, wij zoeken niet een logo/huisstijl voor Vitalis maar voor Ondernemers Collectief Duurzame Mobiliteit

vitalisvitalis

Overigens vinden wij het lettertype en de kleur erg mooi. Als je er nog een leuk logo bij kan maken en de naam OndernemersCollectief Duurzame Mobiliteit gebruikt dan zit je wat ons betreft op het goede spoor.
mvgr
Ronald

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.