onderneming op gebied van gezondheid, lifestyle en trainingen
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: dtje
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 150.00
- Datum start : 08-05-2012 10:40
- Datum einde : 04-06-2012 10:32
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpgpdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 25
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het woord Spring hoort in deze bij lente, frisse kleuren maar kan ook een bron zijn vanwaar uit je nieuwe energie uit put.
Het losse logo wil ik gebruiken als beeldmerk (social media, website, etc)
Binnen de huisstijl wil ik graag visitekaartjes en briefpapier (digitaal, met name)
Lettercombinatie met wellicht een afwisseling in lettergrootte en of type er in. Met een soort handgeschreven tekst eronder met de woorden;
Enjoy life, feel the spring in you!
En een zelfde logo met in het Nederlands geschreven;
Leef, geniet, voel de lente in jou!
Op zich zit ik aan een logo met kleuren te denken. Aan de andere kant laat ik het over aan professionele creativiteit.
Bedrijfsomschrijving:
Voor de startende onderneming Spring Lifestyle zoeken we een fris, modern en pakkend logo, zonder al te veel poes pas. Kenmerkend voor deze onderneming is het geven van trainingen op het gebied van lifestyle, gezondheid en beweging.
Doelgroep:
De doelgroep is breed en afhankelijk van de training. Het logo moet vooral diverse doelgroepen aanspreken en herkenbaar zijn.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Kleuren moeten helder zijn en kunnen contrasteren; zoals flamingo rose, licht petrol, lavendelblauw, limegroen, wit, aqua en taupe.
De kleuren kunnen symbool staan voor 3 onderdelen van Spring lifestyle;
Spring trainingen
Spring beweging & dans
Spring op maat voor particulieren en bedrijven
Misschien iets met een watermerk als label onder de tekst.
Jullie zijn de professionals! Ik kijk uit naar de inzendingen!
estoy
-
-
estoy zegt
Beste Dtje,
Hierbij stuur ik je mijn ontwerp! De vrolijkheid/kleurigheid en het 'positieve energie gevoel' heb ik willen verwerken in dit ontwerp. Echter vond ik het ook erg belangrijk dat het wel professioneel en toch ook enigszins zakelijk overkomt. Ik denk met dit ontwerp een goede balans te hebben gevonden tussen beide aspecten.
Het beeldmerk is een abstract menselijk figuur (spreekt dus zowel mannen als vrouwen aan) met de armen omhoog. Deze pose kan worden gezien als het juichen na een overwinning of het uitrekken bij een fris begin van de dag. In ieder geval straalt het positieve energie uit.
De achtergrond bestaat uit 2 afgeronde elementen die elkaar overlappen. Ook dit geeft een beweging weer. Het geheel is ook los goed te gebruiken als bijvoorbeeld favicon voor social media.
De bedrijfsnaam staat in een strak en zakelijk lettertype. De woorden Spring en Lifestyle worden van elkaar onderscheiden door verschil in dikte. De ondertitel staat in een handgeschreven lettertype wat het weer een persoonlijk karakter geeft.
Ook alvast een voorzet in de vorm van het visitekaartje. Hierdoor worden de mogelijkheden en de kracht van het logo nog duidelijker.
Ik hoop dat het ontwerp aansluit bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar uw feedback!
groeten,
estoy -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-