Geen commentaar
onderneming op gebied van gezondheid, lifestyle en trainingen
- Wedstrijd van: dtje
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-05-2012
Datum einde: 04-06-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Dtje,
Hierbij stuur ik je mijn ontwerp! De vrolijkheid/kleurigheid en het 'positieve energie gevoel' heb ik willen verwerken in dit ontwerp. Echter vond ik het ook erg belangrijk dat het wel professioneel en toch ook enigszins zakelijk overkomt. Ik denk met dit ontwerp een goede balans te hebben gevonden tussen beide aspecten.
Het beeldmerk is een abstract menselijk figuur (spreekt dus zowel mannen als vrouwen aan) met de armen omhoog. Deze pose kan worden gezien als het juichen na een overwinning of het uitrekken bij een fris begin van de dag. In ieder geval straalt het positieve energie uit.
De achtergrond bestaat uit 2 afgeronde elementen die elkaar overlappen. Ook dit geeft een beweging weer. Het geheel is ook los goed te gebruiken als bijvoorbeeld favicon voor social media.
De bedrijfsnaam staat in een strak en zakelijk lettertype. De woorden Spring en Lifestyle worden van elkaar onderscheiden door verschil in dikte. De ondertitel staat in een handgeschreven lettertype wat het weer een persoonlijk karakter geeft.
Ook alvast een voorzet in de vorm van het visitekaartje. Hierdoor worden de mogelijkheden en de kracht van het logo nog duidelijker.
Ik hoop dat het ontwerp aansluit bij uw wensen en smaak. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar uw feedback!
groeten,
estoy