een tweede voorstel van onze kant misschien vind u dit een richting?
Ont-moet met hoofd en hart
- Wedstrijd van: vof de kip
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-01-2013
Datum einde: 24-01-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo Mark, wij zijn er n.a.v. andere logo's over uit dat we geen paarstinten willen gaan gebruiken. Maar fijn dat jij het ons ook laat zien. De drie harten vertegenwoordigen maar een deel van ons bedrijf. We zien niet het actieve communiceren en ook niet het hoofd gedeelte terug. Het lettertype van Mannah is het wat ons betreft zeker niet. Het mag steviger.
Hallo Mark, wij zijn er n.a.v. andere logo's over uit dat we geen paarstinten willen gaan gebruiken. Maar fijn dat jij het ons ook laat zien. De drie harten vertegenwoordigen maar een deel van ons bedrijf. We zien niet het actieve communiceren en ook niet het hoofd gedeelte terug. Het lettertype van Mannah is het wat ons betreft zeker niet. Het mag steviger.

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator verctor formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.
Mvg Mark
Hallo Mark, leuk dat je aan de slag bent voor Mannah. Het logo spreekt ons nu niet aan. We vinden het te "ijl", de ondertitel is slecht te lezen door de kleur. We missen stevigheid. Wil je voor een andere opzet het streepje bij ont-moet eens weglaten, we twijfelen of dat streepje wel een meerwaarde heeft. Wij zijn binnen ons werkveld een "onorthodox" bedrijf en willen dat dat ook direct zichtbaar is in het logo. e.d. Wanneer je bijv. de kleuren van het hartchakra en die van het hoofd als uitgangspunt neemt kom je resp. uit op groen, violet/paars.
Nu zien we in je logo niet terug waar we voor staan.