Beste Henk,
Hierbij een nieuwe voorstel.
Het idee achter het beeldmerk is samenwerking, kiezen/aanwijzen van de juiste persoon. Een eenheid vormen. Heeft u nog voorkeur voor bepaalde kleuren?
Ik hoop iets dichter in de beurt van uw ideeën te komen.
Met vriendelijke groet,
Ellen van der Lugt
Ontwerp de huisstijl voor een adviesbureau in de automotive en hightech industrie!
- Wedstrijd van: ucomp
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 16-04-2013
Datum einde: 30-04-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Ellen,
de samenwerking heb je goed getroffen vind ik maar het zou ook voor een zorgorganisatie kunnen staan denk ik. kun je er wat meer uit naar voren laten komen dat we vooral voor organisaties werken die iets creeren en maken of daar nauw mee verbonden zijn? ik denk dat groen erin moet zitten vanwege het duurzaamheidsaspect. Groen met grijs zou kunnen. groet, Henk

Beste heer/mevrouw,
Hierbij mijn eerste ontwerp.
Zie uw feedback graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Ellen van der Lugt
beste Ellen,
Het is de bedoeling dat er een logo komt dat uitstraalt wat UCOMP is; een gestyleerde naam is niet wat ik zoek.
Hoewel je dat in het spraakgebruik wel hanteert, is Adviesbureau erg oubollig en het dekt de lading ook niet. Dat mag niet in het logo terugkomen. Het moet een logo zijn met de naam erin, ernaast, eronder etc. en daaronder eventueel een tagline. Succes! Met vriendelijke groet, Henk Zeegers