En een voorstel van voor een huismerk gebaseerd op het laatst ingestuurde logo.
Mvg Mark
Ontwerp de huisstijl voor een adviesbureau in de automotive en hightech industrie!
- Wedstrijd van: ucomp
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 16-04-2013
Datum einde: 30-04-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering.

Nog een voorstel van deze kant.
Mvg Mark
U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering.

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.
Mvg Mark
Beste Mark, een strak design maar ik ben benieuwd wat de symboliek ervan is maw wat is de relatie met ons profiel? Het moet de kern daarvan uitdrukken groet, Henk
Het is een technisch logo met drie vlakken die je op een aantal manieren kan bekijken, de vlakken symboliseren het netwerk dat in elkaar overloopt de drie vlakken staan voor kennis, expertise en samenwerking, die vlakken heb je uiteindelijk nodig om tot een goed hightech product te komen.