Ontwerp de huisstijl voor een adviesbureau in de automotive en hightech industrie!

Datum start: 16-04-2013

Datum einde: 30-04-2013

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
npep14

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een logo en huisstijl voor het adviesbureau van een zeer ervaren professional die door eigen inzet en inzet van zijn netwerk van professionals zijn klanten optimaal bedient: 'de juiste man/vrouw voor de opdracht'. Het logo moet 'hightech, ervaring en samenwerking' uitstralen. Het moet opvallen en communiceerbaar zijn. Het wordt gebruikt op een website die lean van opzet zal zijn.

Bedrijfsomschrijving


UCOMP staat voor Your Companion - uw metgezel - waarmee we willen aangeven dat wij er zijn om u te helpen bij het realiseren van uw doelen. Vanuit een technische en bedrijfskundige achtergrond bieden wij ondersteuning bij het aanscherpen van uw strategie, bij het vergroten van uw kennis en netwerk en bij de uitvoering van complexe programma’s en projecten die zowel inhoudelijk als procesmatig van karakter kunnen zijn.

UCOMP en haar partners zijn inhoudelijk gespecialiseerd in de automotive en hightech industrie. Ontwikkelen en implementeren van efficiënte organisaties en bedrijfsprocessen doen wij voor alle sectoren van de industrie en daaraan gerelateerde kennisinstellingen en overheden.

visie
Wij zijn ervan overtuigd dat het hebben van het juiste product voor de juiste markt bepalend is voor succes. Westerse bedrijven en organisaties kunnen vanwege hun hoge loonkosten op de wereldmarkt uitsluitend een goede positie handhaven als zij voortdurend blijven innoveren. Dit vereist dat voortdurend nieuwe kennis en ideeën worden ontwikkeld, die vervolgens vloeiend worden omgezet in nieuwe producten en diensten die met succes naar de markt worden gebracht.
Het is onze visie dat dit alleen kan als alles binnen de organisatie klopt: strategie, organisatie en mensen, product, marketing en logistiek. Hiervoor moet de beste expertise en ervaring worden ingezet. UCOMP en haar partners hebben die expertise en kunnen bogen op een ruime ervaring vanuit sleutelposities in het internationale bedrijfsleven.

UCOMP maakt gebruik van een groot netwerk van specialisten en experts. Op die manier kunnen we voor elke opdracht de juiste man of vrouw inzetten en bent u verzekerd van een optimaal resultaat. Wij werken gepassioneerd met kennis van zaken en met oog voor de balans tussen mensen en resultaat.


wat we doen
Vanuit een technische en bedrijfskundige achtergrond bieden wij ondersteuning bij het aanscherpen van uw strategie, bij het vergroten van uw kennis en netwerk en bij de uitvoering van complexe programma’s en projecten die zowel inhoudelijk als procesmatig van karakter kunnen zijn.

UCOMP en haar partners zijn inhoudelijk gespecialiseerd in de automotive en hightech industrie. Onze diensten bestrijken een groot gedeelte van de primaire processen van creatieve maakbedrijven, kennisinstellingen en gerelateerde overheden. U kunt bij ons terecht voor:

Markten en producten
- Strategie ontwikkeling en implementatie
- Business development
- Programma- en Projectontwikkeling
- Programma- en Projectmanagement
- Aansturing van product-creatie processen

Processen en organisatie
- Procesontwikkeling en implementatie
- Training, coaching en klankborden
- Advies en toezicht
- Interim management: Veranderingen, verbeteringen en reorganisaties



Doelgroep


Wij werken in een B2B omgeving. Wij werken voor:
MKB bedrijven
Grote (internationale) bedrijven
Kennisinstellingen zoals TNO, TU's en Hogescholen
Overheden of agentschappen van de overheid
Regionale ontwikkelingsmaatschappijen zoals BOM, Brainport, LIOF, Oost NV

Kleuren, favoriete logo's, must haves


het ontwerp moet professionaliteit, senioriteit, betrokkenheid en samenwerking uitstralen. Ik heb geen voorkeur voor kleuren maar ze moeten denk ik niet schreeuwend maar eerder wat ingetogen zijn.
Een tagline onder het logo zou kunnen zijn: 'professionals in automotive en hightech'

Designer: Budget Media Budget Media
logo_huisstijl-budget-media-p1cERXzk

Budget Media Budget Media

En een voorstel van voor een huismerk gebaseerd op het laatst ingestuurde logo.

Mvg Mark

Budget Media Budget Media

U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-oPIVdfai

Budget Media Budget Media

Nog een voorstel van deze kant.

Mvg Mark

Budget Media Budget Media

U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-budget-media-pKgFdqwi

Budget Media Budget Media

Goedemiddag, bij deze ons eerste voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai(adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we de huisstijl gaan ontwerpen.



Mvg Mark

ucompucomp

Beste Mark, een strak design maar ik ben benieuwd wat de symboliek ervan is maw wat is de relatie met ons profiel? Het moet de kern daarvan uitdrukken groet, Henk

Budget Media Budget Media

Het is een technisch logo met drie vlakken die je op een aantal manieren kan bekijken, de vlakken symboliseren het netwerk dat in elkaar overloopt de drie vlakken staan voor kennis, expertise en samenwerking, die vlakken heb je uiteindelijk nodig om tot een goed hightech product te komen.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.