Geen commentaar
Ontwerp een catchy huisstijl voor een jong IT, Business Consulting & Training bedrijf
- Wedstrijd van: lawrencesteeman
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-06-2013
Datum einde: 04-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Lawrence Steeman,
Hierbij mijn inzending. Ik ben uitgegaan van de bedrijfsnaam en dan met name het idee van het 3e rijvak. Mijns inziens reflecteert dit mooi naar de jonge en snelle geest. Of de jonge wolven mentaliteit zoals je het zelf zo mooi omschrijft.
Dit beeld is vertaald naar een beeldmerk, waarbij de route duidelijk naar voren komt. Vooruitstreven, snel en wellicht op naar de toekomst?!
De bedrijfsnaam staat in een strak font. De pay-off staat hieronder. Uiteraard is het ook mogelijk om een variant te maken waarbij deze is weggelaten.
Hopelijk spreekt het ontwerp u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Chantal | estoy