Ontwerp een catchy huisstijl voor een jong IT, Business Consulting & Training bedrijf

Datum start: 25-06-2013

Datum einde: 04-07-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
welmersmedia

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een frisse, catchy huisstijl die we ook zelf kunnen doortrekken naar onze website

Bedrijfsomschrijving


Thefastlane BVBA biedt diverse diensten rond IT, Business Consulting & Training voor zakelijke & particuliere klanten.
De medewerkers van Thefastlane zijn pas afgestudeerde of nog studerende jonge wolven die vol passie plankgas voor Thefastlane (3e rijvak) kiezen.

Doelgroep


B2B KMO's en particuliere klanten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: estoy estoy
logo_huisstijl-estoy-0UqcQfZI

Geen commentaar

estoyestoy

Beste Lawrence Steeman,
Hierbij mijn inzending. Ik ben uitgegaan van de bedrijfsnaam en dan met name het idee van het 3e rijvak. Mijns inziens reflecteert dit mooi naar de jonge en snelle geest. Of de jonge wolven mentaliteit zoals je het zelf zo mooi omschrijft.

Dit beeld is vertaald naar een beeldmerk, waarbij de route duidelijk naar voren komt. Vooruitstreven, snel en wellicht op naar de toekomst?!

De bedrijfsnaam staat in een strak font. De pay-off staat hieronder. Uiteraard is het ook mogelijk om een variant te maken waarbij deze is weggelaten.

Hopelijk spreekt het ontwerp u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie!

Met vriendelijke groet,
Chantal | estoy

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.