En hierbij de bijpassende huisstijl. Mvg
Ontwerp een duurzaam logo voor een nieuw concept.
- Wedstrijd van: Jobgroei
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 09-09-2016
Datum einde: 21-09-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Wat vindt u er zo van? Uw feedback meegenomen. Mvg

Geen commentaar
Hoi, het logo ziet er leuk uit. Modern fris en professioneel. De slogan onder Groei-Woning is wat ons betreft niet nodig maar het betrekt de tekst Groei-Woning wel meer bij het logo. Aan de andere kant vinden wij het logo/ de kleuren combi een beetje saai/vlak. Deze kleuren worden wat ons betreft ook te snel geassocieerd met cradle to cradle. De witte streepjes in de bladvorm en het huisje lopen in elkaar over, dat is mooi maar misschien is juist een scheiding tussen deze twee elementen mooier. Wat meer diepte in het logo, en het verschil tussen de bladvorm en de woningvorm.