en de donkerblauwe versie,
m.vr.gr. Hein
Ontwerp een dynamisch logo voor een bedrijf gespecialiseerd in tijdelijke huisvesting en vastgoedbeheer
- Wedstrijd van: Loek
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-08-2013
Datum einde: 11-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste H. Geenen,
Hartelijk dank voor de moeite die u in het ontwerp heeft gestoken. Het was erg lastig kiezen voor ons, vooral omdat uw ontwerp na de aanpassingen steeds beter zijn geworden! Echter hebben wij, helaas voor u, toch gekozen voor het ontwerp gemaakt door Stuch.
Wij willen u nogmaals hartelijk danken voor uw inzet en wensen u veel succes met andere ontwerpen!
Met vriendelijke groet,
Onze Veste

Beste Loek,
We hebben het visitekaartje aangepast, het briefpapier en envelop hebben we ook een smalle blauwe balk gegeven om een en ander beter bij elkaar te laten passen. Ook hebben we twee kleurstellingen gemaakt, de donkerblauwe is wellicht zakelijker. We horen natuurlijk weer graag wat je ervan vindt!
Met vriendelijke groeten
Hein

Geen commentaar

Beste Loek,
Bijgaand onze aanpassingen op de huisstijl zoals aangegeven. We hebben twee varianten gemaakt, een met de tekst "onze veste" in het logo in de achtergrond en een rustiger variant waarbij het logo in de achtergrond gebruikt wordt zonder deze tekst. De balken hebben we nu weggelaten.
Graag horen we natuurlijk weer wat je ervan vindt,
Met vriendelijke groeten
Hein
Wederom een positieve aanpassing! Wel wil ik vragen of het mogelijk is om het visite kaartje in twee delen te splitsen doormiddel van twee vakken? Dus een een verticale splitsing met de ene kant van het kaarje (bijvoorbeeld waar de contactgegevens staan) blauw te maken en de andere kant wit?
mvg, Loek

Beste Loek,
Hierbij ons voorstel voor de huisstijl. We hebben zoals gevraagd het logo als watermerk in de achtergrond verwerkt. De drie pijlen/daken van het logo geven zo duidelijk en gelijkwaardig jullie drie disciplines aan. De driehoek hebben we schuin gezet om zo de dynamiek van jullie bedrijf weer te geven. Daarnaast leent het logo (en natuurlijk ook de afzonderlijke losse elementen) zich uitstekend voor gebruik in jullie website. Graag je reactie,
Met vriendelijke groeten,
Hein
Hallo Hein,
Na de aanpassing is het logo zeer zeker verbeterd! De drie disciplines komen inderdaad duidelijk naar voren.
Echter het gebruik van het logo in het briefpapier/visite kaartje vind ik minder mooi uit de verf komen. Wellicht kun je hiermee iets spelen?
Mvg, Loek

Beste Loek,
Bijgaand het aangepaste logo. We gaan dit natuurlijk nog uitwerken naar de huisstijl, dat volgt z.sp.m. Graag uw reactie.
Met vriendelijke groeten
Hein Geenen

Beste Loek,
Hierbij ons voorstel voor het logo. Graag uw reactie,
Met vriendelijke groeten,
H. Geenen
Beste H. Geelen,
Allereerst wil ik mededelen dat jouw ontwerp mij aanspreekt en past binnen de gedachte over een logo. Wel zou ik willen vragen of het mogelijk is om de tekst "tijdelijke huisvesting en vastgoedbeheer" onder het logo te vermelden.
Verder is de intentie om te gaan specialiseren in 3 disciplines (werken, wonen, vrije tijd)die wij in drie kleuren willen laten terugkomen op de website. Het zou mooi als je de buitenste schil rondom het logo kan verdelen in drie segmenten, waarin in elk segment wel dezelfde kleur, maar verschillende tinten terugkomen.
Bijvoorbeeld, segment rood (van rood naar oranje), segment blauw (donkerblauw naar lichtblauw), segment groen (groen naar geel).
Als laatste wil ik vragen of het mogelijk is om een watermerk (logo) terug te laten komen in het briefpapier?
Je kan altijd contact opnemen met mij op het volgende nummer: 0640440797
Mvg, Loek