Ontwerp een eigentijdse huisstijl dat vertrouwen en energie uitstraalt

Datum start: 15-01-2016

Datum einde: 31-01-2016

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
factor

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ons nieuwe logo moet aansluiten aan de dienstverlening (herkenning).

Daarnaast hebben we digitale templates nodig voor briefpapier (word) en voor digitale presentaties (powerpoint).

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een bedrijf dat sinds 2005 actief is in de (zakelijke) dienstverlening.

Website www.lingewaardgroup.nl

Onze 4 pijlers zijn: visie, strategie, communicatie en prestatie. Dit vormt de basis voor iedere onderneming.

Onze disciplines: Training (leiderschap, management, sales, communicatie), Coaching, Consultancy en interim management.

Wij willen dit graag in onze nieuwe huisstijl terug zien.

Doelgroep


Een voorbeeld van onze klanten: Parfumerie Douglas Nederland, Boddeüs zien en horen, Jochem voor ogen, Maartens Oogmode, Gemeente Nijmegen, Gemeente Apeldoorn, Gemeente Gouda, Ministerie van Defensie (leiderschapstraining), Volvo Nederland, Volkswagen Audi PON, Hebo Maritiem, FIAT professional, Skins Cosmetic, Verweijen ICT, Livingstone Villa's, Hebo kozijntechniek, Roosdom Tijhuis, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: logomaker logomaker
logo_huisstijl-logomaker-I4Iuqtpg

Geen commentaar

LWGPLWGP

Graag uitleg bij dit logo. Wat stelt dit voor? Welke gedachte zit er achter?

logomakerlogomaker

Het zijn de vier beginletters van de vier pijlers en het puntje een mensfiguur

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.