Geen commentaar
Ontwerp een eigentijdse huisstijl dat vertrouwen en energie uitstraalt
- Wedstrijd van: LWGP
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-01-2016
Datum einde: 31-01-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goedeavond,
Enige uitleg bij ons logo voorstel:
Na het lezen van uw briefing,
en een voorgaand commentaar bij het werk van onze concullega's zijn we tot ons voorstel(ling) van uw logo gekomen.
"Mooi en eigentijds, toch kan ik niet gelijk zien dat we andere ondernemers helpen groeien met interventies als teambuilding, training en coaching...
Onze disciplines: Training (leiderschap, management, sales, communicatie), Coaching, Consultancy en interim management."
Was uw commentaar bij het ontwerp van Karin de Wit.
Om dit alles in een logo uit te beelden,.... lijkt ons onmogelijk?
Met ons beeldmerk (logo) hebben we de doelstelling van uw bedrijfsactiviteit uitgebeeld:
Door training en coaching, mensen te laten groeien in (hun) werk en (hun) leven.....
De 2 gestileerde mensen (de poppetjes) komen tot bloei,
de cirkel waaruit ze komen symboliseert de (LingewaardGroup)
De kleurstelling groen en blauw hebben we gekozen a.d.h.v.
de afkomst van uw bedrijfsnaam "de lingewaard":
water en "natuurlijkgroen"
Blauw PMS:539C
Groen PMS:377C
Visie, strategie, communicatie en prestatie!
Goedeavond,
Enige uitleg bij ons logo voorstel:
Na het lezen van uw briefing,
en een voorgaand commentaar bij het werk van onze concullega's zijn we tot ons voorstel(ling) van uw logo gekomen.
"Mooi en eigentijds, toch kan ik niet gelijk zien dat we andere ondernemers helpen groeien met interventies als teambuilding, training en coaching...
Onze disciplines: Training (leiderschap, management, sales, communicatie), Coaching, Consultancy en interim management."
Was uw commentaar bij het ontwerp van Karin de Wit.
Om dit alles in een logo uit te beelden,.... lijkt ons onmogelijk?
Met ons beeldmerk (logo) hebben we de doelstelling van uw bedrijfsactiviteit uitgebeeld:
Door training en coaching, mensen te laten groeien in (hun) werk en (hun) leven.....
De 2 gestileerde mensen (de poppetjes) komen tot bloei,
de cirkel waaruit ze komen symboliseert de (LingewaardGroup)
De kleurstelling groen en blauw hebben we gekozen a.d.h.v.
de afkomst van uw bedrijfsnaam "de lingewaard":
water en "natuurlijkgroen"
Blauw PMS:539C
Groen PMS:377C
Visie, strategie, communicatie en prestatie!

Goedemiddag, hierbij een huisstijl impressie van met verwerking van ons logo voorstel. Ik zal u morgen enige uitleg over het logo (symbolisme) geven. m.v.g. henrico van suylekom
Ook netjes :)

Geen commentaar
Mooi logo... Wat symboliseert de afbeelding boven de tekst?