Een nieuwe poging om je te overtuigen ;-)
Want vele ontwerpen vind je makkelijk terug als je begint te googelen. Ik probeer gewoon mijn vak te verdedigen. Ik ben koning, jij blijft keizer!
Ontwerp een flitsend logo + magic huisstijl voor LeisureManager.nl
- Wedstrijd van: joseoudijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 3
Datum start: 15-01-2018
Datum einde: 22-01-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Jammer. Als ik zo vrij mag zijn, kijkt u naar de ranking van de designers die het meeste wedstrijden gewonnen hebben (zoals zovelen) om sterren uit te delen, maar zet al hun ontwerpen eens naast mekaar en je krijgt een hoop eenheidsworst. Mij valt dat op omdat het altijd dezelfde zijn die hoog scoren met dezelfde typografie en dezelfde vormpjes. Ik vind dat heel jammer, maar ik neem ook nog niet zolang deel aan deze competitie... Misschien is dat net wat de opdrachtgevers hier komen zoeken en past mijn stijl niet bij deze wedstrijdvorm.
Beste Dadaist,
Dank voor je berichtje. Ik heb niet naar de ranking gekeken van de ontwerpers. Ik kies puur op wat me aanspreekt en sorry als ik daarin voor de geijkte ontwerpen kies. Ik begrijp uw frustratie, maar ik doe wat m'n gevoel me ingeeft.
ik hoop op uw begrip en wens u heel veel succes,
Groeten, Jose

Geen commentaar
Deze vind ik iets te druk. Toch heel erg bedankt.
Persoonlijk vind ik dit helemaal niet te druk. Het is typografisch net een mooi geïntegreerd geheel en niet zomaar een naam onder een beeld gezet. Dat is vaak wennen, maar in onze sector dienen we vaak de opdrachtgever te overtuigen. En vaak lukt dat ook en dat maakt het verschil tussen een logo en EEN logo. ;-)

Geen commentaar
Deze vind ik mooi, maar toch iets te simpel / strak.