This is the stationery design alternative using the logo I suggest. Further details or adjusments can be discussed.
Regards,
Robby
Ontwerp een fris logo en huisstijl voor DDN Assuradeuren een nieuwe speler in Nederland
- Wedstrijd van: josalma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 06-05-2020
Datum einde: 13-05-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



The logo offers a fresh yet solid impression in order to differentiate DDN from the others. The negative space suggests arrow shapes to represent guidance, straight forward and progressiveness. The typeface is bold and solid to symbolize trustworthy or bonafide. The colors are warm and fresh, to show the DDN intention to connect sincerely with their clients and bring a new different energy.
Regards,
Robby