Geen commentaar
Ontwerp een fris logo voor een nieuw marketing bedrijf
- Wedstrijd van: deshoplifter
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-02-2015
Datum einde: 27-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ik neem het mee in mijn keuze. Het is een lastig keuze moet ik zeggen
Dank u wel. Ik ben benieuwd. Mocht u nog ruimte voor verbetering zien dan hoor ik dat natuurlijk graag. En anders wens ik u veel succes met kiezen!
Met vriendelijke groet,
Michelle

Bedankt voor uw feedback. Op basis van het laatst ingezonden logo heb ik voor twee voorbeelden van een huisstijl ontworpen.
Ik ben weer benieuwd wat u er van vindt.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar
heel leuk hoe de liftknop verwerkt is. Dank je wel.

Bedankt voor de feedback. Ik heb het logo wat aangepast. Ik heb twee twee variaties van het tweede logo gemaakt waarbij de knop naast het woordmerk staat en waarbij de knop geïntegreerd is in het woordmerk.
Ik ben benieuwd of u dit beter vindt.
Met vriendelijke groet,
Michelle

Geen commentaar
Ik vindt de 2de opzet met de knop het meest aanspreken. De knop vind ik heel goed gelukt.
Het totaal kan alleen wat beter. Het springt er nog niet echt uit.

Beste deshoplifter,
Bij deze mijn inzendingen voor uw wedstrijd. Ik heb twee verschillende ontwerpen gemaakt. Beiden zijn moderne logo's zonder al te veel poespas. Less is more zeg maar.
Het eerste logo heb ik een aantal dingen die met liften (en een beetje ook met niveau verhogen) te maken hebben. Zo heb ik een schuine lijn door het woordmerk getrokken die uiteraard het omhoog gaan illustreert. Daarnaast heb ik van de L ook een pijl omhoog gemaakt en zit er in de O de knopjes van een lift verwerkt.
Bij het tweede logo heb ik voor het beeldmerk gebruik gemaakt van een omhoog knop. Hierin heb ik een klein beetje RVS in verwerkt. Door de "omlijsting" is het logo mooi 1 geheel.
Mochten de logo's u aanspreken dan kan ik verder gaan met het ontwikkelen van een huisstijl.
Ik hoor graag van u wat u van de logo's vindt.
Met vriendelijke groet,
Michelle