Ontwerp een fris maar authentiek logo en huisstijl voor een Tennispark/Brasserie

Datum start: 22-03-2015

Datum einde: 22-04-2015

Totaal budget: € 125.00
Nieuwste inzending
Book cover
ARTDEKO

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een logo en huisstijl voor een Brasserie. Het logo en de huisstijl moeten fris maar authentiek zijn. De huisstijl zal vooral terugkomen op visitekaartjes en eventueel een website. Het tennispark is opgericht in 1927 en beschikt over de oudste binnenhal van Nederland. Daarnaast zal de huidige horecagelegenheid tot Brasserie worden omgevormd.

Bedrijfsomschrijving


Het Tennispark Marlot is in 1927 opgericht en beschikt over de oudste binnenhal van Nederland en nog eens 13 buitenbanen. Onlangs hebben wij de horecagelegenheid die op het park aanwezig is overgenomen en zal deze worden omgebouwd tot Brasserie/lunchroom. Het park bevind zich in een mooie bosrijke omgeving en staat geregistreerd als Rijksmonument.

Doelgroep


De doelgroep die we proberen te bereiken zijn uiteraard tennissers. Maar met de brasserie hopen we ook mensen van buitenaf aan te trekken. Hierbij kan primair gedacht worden aan mensen tussen de 18 en 65 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo moet fris en eigentijds zijn maar toch de authenticiteit en geschiedenis van het tennispark omhelzen. In het logo moet de tekst Brasserie Marlot verwerkt zijn.

Designer: ARTDEKO ARTDEKO
logo_huisstijl-artdeko-9P5Wy7yS

ARTDEKOARTDEKO

voorstel 2

Is een meer klassiek logo, maar in dezelfde sfeer. Het eerste logo was wat strakker en dit is toch iets speelser.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-artdeko-k2INq6mu

ARTDEKOARTDEKO

Voorstel 1

ARTDEKOARTDEKO

Ik heb gekozen voor een vintage en klassiek logo. Heel simpel, maar toch srak en modern. Het logo straalt klasse uit en is makkelijk te gebruiken in verschillende uitingen in de huisstijl. Zelfs op wijnflessen als relatie geschenk misstaat dit logo zeker niet.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.