voorstel 2
Is een meer klassiek logo, maar in dezelfde sfeer. Het eerste logo was wat strakker en dit is toch iets speelser.
Ontwerp een fris maar authentiek logo en huisstijl voor een Tennispark/Brasserie
- Wedstrijd van: lennartreijndorp
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-03-2015
Datum einde: 22-04-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Voorstel 1
Ik heb gekozen voor een vintage en klassiek logo. Heel simpel, maar toch srak en modern. Het logo straalt klasse uit en is makkelijk te gebruiken in verschillende uitingen in de huisstijl. Zelfs op wijnflessen als relatie geschenk misstaat dit logo zeker niet.