Goedemiddag,
bij deze de aanpassingen volgens uw feedback.
vriendelijke groet henrico
Ontwerp een fris/jong en stijlvol logo en huisstijl voor Tuinarchitectuur Adam!
- Wedstrijd van: TuinarchitectuurAdam
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-05-2013
Datum einde: 09-06-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Goedemiddag, bij deze mijn voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.
Het logo is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.
Mocht dit logo u bevallen kan ik een eventueel huisstijl voorstel doen.
m.v.g. henrico van suylekom. facebook.com/reclamekenners.nl
Beste,
Wij vinden dit wel leuk concept, wat is juist jouw idee omtrent de omgekeerde a in het logo?
Zou je nog eens ander opstelling van dit concept kunnen maken aub?
eventueel met enkel a, of de a van adam direct met logo "a" beginnen.
Eventueel het hart van de "a" wat nu op een citroen lijkt, een appel vorm geven.
Zijn maar ideetjes dat ons te binnen schieten.
Mvg,
Tuinarchitectuur Adam
De omgekeerde A zie ik als een a die uit een ontwerp word genomen en de aanleg of realisatie van en project weergeeft.