Ontwerp een krachtig en prikkelend logo en huisstijl voor een sociaal maatschappelijk initiatief.

Datum start: 28-07-2016

Datum einde: 21-08-2016

Totaal budget: € 589.00
Nieuwste inzending
Book cover
EMPREINTE

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We willen bij de naam Nuevi een verrassend, eenvoudig, kernachtig, helder, herkenbaar logo en bijpassende huisstijl. Onze slogan is: Nuevi, it's where it all begins. We willen graag dat ons logo uitnodigt tot betrokkenheid en deelname. Waaraan? Aan het ontsluiten en bevorderen van vitaliteit, veerkracht, natuurlijk herstelvermogen van individuele mensen en groepen. Ontmoeting en verbinding met behoud van diversiteit en verscheidenheid zijn bij ons belangrijke begrippen. Omdat we diverse activiteiten aanbieden zoeken we een logo, waarin herkenbaarheid gewaarborgd blijft, terwijl er voor verschillende activiteiten toch variatie in het logo mogelijk is (bijvoorbeeld door toegevoegd symbooltje, variatie in letters of kleurgebruik etc). Onze eerste en huidige activiteit is de landelijke vertoning van de film In Utero. Zie www.inutero.info. Zie ook de tekst van onze statuten voor meer informatie over onze doelstellingen.

Bedrijfsomschrijving


Het faciliteren van kennisoverdracht, inspiratie, uitwisseling, creatie, verbinding en bewustzijn door middel van laagdrempelige activiteiten met een baanbrekend karakter.
-het vertonen van films, het brengen van theatervoorstellingen, het maken van
filmpjes, radio- en televisieprogramma's
-het publiceren en verspreiden van blogs, literatuur, tijdschriftartikelen
-het organiseren van evenementen, congressen, seminars, studiebijeenkomsten,
workshops, lezingen en webinars
-het geven van scholing en trainingen
-het faciliteren van individuele- en groepstherapie

Doelgroep


voor diverse beroepsgroepen, zoals psycho(trauma)therapeuten, psychiaters en psychologen, coaches, trainers, leraren, artsen, verloskundigen, doula's, verpleegkundigen, neurowetenschappers, professionals werkzaam in de pre-, peri- en postnatale zorg, yoga- en mindfulnessdocenten, (ortho)pedagogen, gedragswetenschappers, etc.
en voor diverse algemene doelgroepen, zoals ouders en kinderen, jij en ik!

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Cedric B Cedric B
design_logo_identite_entreprise-cedric-bentz-JKwzTUI4

Cedric BCedric B

Hello. Ik was eigenlijk op vakantie. Na het lezen van uw commentaar , stel ik voor dit project dat zich richt op het leven in de maak . Met vriendelijke groet ,

Nuevi.nlNuevi.nl

Dankjewel voor je nieuwe design! Mooi opgepakt! Ik stuur m door aan mijn collega's. Je hoort van ons...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
design_logo_identite_entreprise-cedric-bentz-KEWJrWtc

Cedric BCedric B

Hallo, hier is een voorstel voor een logo gebaseerd op de kern van een vrucht , het symbool van de oorsprong . Met vriendelijke groet,

Nuevi.nlNuevi.nl

dankjewel! verrassend

Nuevi.nlNuevi.nl

Vanmorgen alles opnieuw bekeken. Wij vinden vooral het lettertype dat je hebt gekozen mooi, ook de 'e'. Het symbool met de appel is het nog niet. Wel je gedachte erachter. Vanavond spreken we onze collega's weer. Hartelijke groet.

Nuevi.nlNuevi.nl

we vinden zoals eerder gezegd je letterkeuze en kleurstelling mooi, maar we zouden liever geen logo bovenop de letters willen. dan wordt het zo'n Atlas en de wereld op z'n schouders. je ideeen en lijnvoering spreken ons aan. Nu doet de appel ons echter teveel denken aan Wilhelm Tell en de Betuwe ;) We hebben meer met de blaadjes en de kern/zaadjes in het appeltje (de potentie). Kun je met een nieuw design komen, waarin het beeld en de letters meer een geheel vormen? bij voorbaat dank!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.