Fris, jong en professioneel. Dat is wat voor ogen had met mijn ontwerp van een logo voor Tuinmeubelen.nl. Zowel in het woord- als het beeldmerk heb ik duidelijk verwijzingen gemaakt naar het groene karakter (tuin) en de aard van de producten. Het beeldmerk zou hierdoor universeel kunnen worden ingezet voor de huidige 2 shops, maar ook kunnen doorvertaald naar eventuele nieuwe shops. Ik heb er nu voor gekozen om een hoofdletter te gebruiken bij Meubelen en Set, maar mocht dit niet bij de corporate identity passen dan is dit uiteraard aan te passen. Naast het logo met kleurverloop heb ik ook een pantone versie van het logo (2 kleuren) voor druk op bijv. kleding, mokken etc.
Ontwerp een leuk en fris logo/huistijl voor Tuinmeubelen.nl & Loungeset.nl: De leukste tuinmeubelen winkel!!!!
- Wedstrijd van: Sebastiaan de Wit
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 13-10-2017
Datum einde: 27-10-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

