Het kan ook heel eenvoudig. De I van Bridge staat schuin alszijnde een brug die opgehaald staat.
Ontwerp een logo dat betrouwbaarheid en dynamiek uitstraalt voor een bedrijf van 2 vrouwen
- Wedstrijd van: marielle wiegmans
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-01-2018
Datum einde: 09-01-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Goedemorgen Dadaist, dank voor het uitgebreide voorstel. Ze behoren echter niet tot onze favarieten. Wij missen de vrouwelijke uitstraling. Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten. Mvrgr Marielle
Dat is jammer Marielle, maar het is zo. Ik wil er toch graag aan toevoegen dat de twee logo's die je beoordeeld hebt met vier sterren nochtans verre van 'vrouwelijk' ogen... Het gaat toch om het statement eerder dan of iets al dan niet vrouwelijk is want dat laatste is erg subjectief. Een logo moet er gewoon staan, denk ik.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Dag Marielle,
Hierbij een eerste logo-ontwerp.
Met vriendelijke groet
J.
Kleur kan toegevoegd worden naar smaak ;-)
Dag Dadaist, dank je wel voor de snelle reactie, ik vind het logo niet zakelijk genoeg, sorry.
Tegenwoordig is het vaker en kwestie van origineler uit de hoek te komen dan te streven naar een 'zakelijk' logo want dat an sich zegt niks. Het klinkt overigens al saai. En dat is toch wat geen enkel bedrijf wenst te zijn. Durf je te differentiëren van de rest! ;-)