Beste,
Hierbij mijn inzending.
Het beeldmerk bestaat uit twee hoofden. Links de jongere versie, en rechts in het groen de oudere versie. Op deze manier heb ik het opgroeien willen weergeven. Ik heb het hoofd met de witte vlakke dynamisch en speels gemaakt, maar zo dat het toch zakelijk en modern is. Ik ben erg benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Joel
o2Designs
Ontwerp een logo en huisstijl voor Centrum Jeugd & Gezondheid
- Wedstrijd van: MCN
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-01-2014
Datum einde: 11-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank voor de inzending. Omdat de afkorting van het Centrum voor Jeugd en Gezin dezelfde is van Centrum voor Jeugdgezondheid willen we proberen om alle "ouderen" er uit te laten. De silhouetten spreken ons wel aan. Behoort een silhouet van een baby, in een peuter, in een kind ook tot de mogelijkheden behoren (niet alleen gezicht maar juist lichaam)? Groeten, Bas