Beste opdrachtgever,
Bijgevoegd vind u mijn ontwerp voor de deelname van uw wedstrijd. Met uw instructie als basis heb ik een beeld gecreëerd welke uw wensen goed uit, zo heb ik bijvoorbeeld voor een combinatie van speelse én strakke typografie gekozen om de uitgebreide doelgroep aan te spreken. Om het logo niet al te druk te maken maar toch een sterk beeld te geven zijn de voetstappen toegevoegd, van klein naar groot, om het opgroeien van de jeugd te verbeelden.
Ontwerp een logo en huisstijl voor Centrum Jeugd & Gezondheid
- Wedstrijd van: MCN
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-01-2014
Datum einde: 11-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

