Beste Bas,
Hierbij mijn deelname aan deze wedstrijd. Korte uitleg bij het logo:
Je ziet dat ik af ben geweken van het "poppetjes-logo" (is mijn werk- af te wijken van het gebruikelijke) Ik heb "groei" proberen te verbeelden door een (soort van) stapstenen te laten zien die dmv de schaduw de groei aangeven. Uiteraard verwijst dat weer naar mensen. Ik heb het transparantie toegevoegd in het logo omdat jullie een transparante organisatie zijn.
In verschillende vrolijke kleurstellingen (het moet iedereen aanspreken).
Ik kijk uit naar je reactie.
mvrg Ted
Ontwerp een logo en huisstijl voor Centrum Jeugd & Gezondheid
- Wedstrijd van: MCN
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 14-01-2014
Datum einde: 11-02-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

