Bij deze versie van het logo symobolisseerd de cirkel de club/community.
Ontwerp een logo en huisstijl voor De Oplaadclub
- Wedstrijd van: Klok Teamontwikkeling
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-11-2020
Datum einde: 10-01-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Een strak, tijdloos en typografisch logo. Door kleurgebruik heb ik de nadruk gelegd op het woord oplaad (opladen) aangezien dit de boodschap van het logo bevat. Het gebruik tekstueel van + en - en associatief kleurgebruik geeft het woord opladen nog meer duiding. Roze/rood staat hier voor leeg en mint/lichtgroen voor vol. De volgorde van de kleuren geeft aan dat na bezoek van de club je weer vol energie of rust bent.
U vindt hier enkele opzetjes die verschillen in opstelling, kleurgebruik en lettertype keuze. De logo's kunnen als nodig uiteraard ook verwerkt worden in een ander lettertype of kleur.