Geen commentaar
Ontwerp een logo en huisstijl voor een event manager met duurzame focus
- Wedstrijd van: Cirkell evenementen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 15-01-2020
Datum einde: 29-01-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hier mijn laatste ontwerp voor je logo. Gezien ik nog totaal geen feedback heb ontvangen neem ik aan dat ik met mijn circulaire ontwerpen wat jouw smaak betreft op het verkeerde spoor zit. Het was leuk om mijn creativiteit op jouw klus te hebben mogen botvieren.
Hoi Zuwelle, bedankt voor je designs. Ik kan zien dat je er veel tijd aan hebt besteed. Bedankt daarvoor. Ik mis in jouw ontwerpen een beetje de speelsheid. Ik vind ze redelijk zakelijk en daardoor wat minder goed passen bij de culturele sector waar ik voornamelijk in werkzaam ben.
Helaas kom je nu pas met feedback. Er is geen tijd meer om andere ideeen te laten zien. Jammer. Succes met kiezen van een winnaar.
Terecht commentaar.... De tijd ging sneller dan ik dacht.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Ik vind het leuk als er op digitale middelen ook het duurxame aspect te zien is. In dit geval door handgeschept, mooi papier als achtergrond te gebruiken.

Geen commentaar

Hallo Cirkell Evenementen,
Hierbij een voorstel voor een logo. Ik heb voor het logo het recycle aspect als basis genomen en dat verwerkt in de letter C. Waarbij de letter, buiten een recycle associatie ook nog een diepte heeft gekregen waardoor een oneindige cirkel lijkt te ontstaan. Verder de typografie heel rustig gehouden en hier en daar een beetje met kleur gespeeld.

Geen commentaar
Hier nog een paar verschillende kleurvariaties. Deze keer het logo op wit omdat hij daar ook mooi op tot zijn recht komt.