Logo uitgangspunten: letter H van 'Hanswijk', vorm is met een knipoog naar de financiele sector en ook het samenkomen van 2 partijen tot een overeenkomst.
Kleuren uitgaand van de gewenste kleuren maar dan een subtiel verloopje erin om iets meer body te geven.
Ontwerp een logo en huisstijl voor een financieel adviesbureau!
- Wedstrijd van: Hanswijk
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 11-01-2020
Datum einde: 18-01-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Logo uitgangspunten: letter H van 'Hanswijk', vorm is met een knipoog naar de financiele sector en ook het samenkomen van 2 partijen tot een overeenkomst.
Kleuren uitgaand van de gewenste kleuren maar dan een subtiel verloopje erin om iets meer body te geven.

Logo uitgangspunten: letter H van 'Hanswijk', vorm is met een knipoog naar de financiele sector en ook het samenkomen van 2 partijen tot een overeenkomst.
Kleuren uitgaand van de gewenste kleuren maar dan een subtiel verloopje erin om iets meer body te geven.