Hallo Dimitri,
Bijgaand mijn voorstel voor een nieuwe identiteit. Een logo met een goed leesbare letter met een sportieve uitstraling, gecombineerd met een dynamisch beeldmerk. Het beeldmerk hint door vorm en kleur naar een tennisbal, het heeft beweging en een 'open' en toegankelijk gevoel.
Het geheel oogt fris en modern en dat kun je doortrekken in de hele identiteit. Als voorbeeld een visitekaartje en polo.
Ik hoor graag wat u vind, aanpassingen en verdere uitwerkingen zijn altijd mogelijk.
Jorina - Mooiniet.nl
Ontwerp een logo en huisstijl voor een indoor sportfaciliteit die bestaat sinds 1978 en beschikt over tennis-,squash- en badmintonbanen.
- Wedstrijd van: DimitriKaijser
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-04-2016
Datum einde: 30-04-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hoi Jorina,
Bedankt voor je inzending. Is het net niet voor mij. Letters te gewoon, beeldmerk ook net niet.
Maar nogmaals bedankt voor je inzending.Leuk dat het zo compleet is.
Met sportieve groet,
Dimitri