vorige dunne rustige versie ook in groen ter vergelijk
Ontwerp een logo en huisstijl voor een innovatief bedrijf genaamd ANSAYA BV
- Wedstrijd van: Ansaya
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-10-2018
Datum einde: 11-10-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De bolletjes staan trouwens voor 'verbeterpunten' en de Y voor goedkeuringsteken
Ik vind deze dunnere versie wat zakelijker, en de groene vettere versie wat meer solide overkomen.

oranje, dunnere versie van eerst > ook rustiger gemaakt door bolletjes anders te kleuren

frisser en modernere uitstraling
en rustiger beeld door niet alle bolletjes groen te kleuren

Een vettere uitvoering van vorige ontwerp

Geen commentaar

Geen commentaar
De ontworpen beeldmerkjes voor de A verbeelden de adviesgebieden; werkmethodiek, bouwkundig, toezicht, audits en ingenieursdiensten.
Dat beeldmerkje is dan ook goed los te gebruiken voor een app oid