Ontwerp een logo en huisstijl voor een minder sexy dienst/product

Datum start: 07-01-2011

Datum einde: 30-01-2011

Totaal budget: € 400.00
Nieuwste inzending
Book cover
Kirsten

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Pool Service wil graag een complete huisstijl laten ontwerpen, inclusief een nieuw te ontwerpen logo. Het logo kan zowel uit een beeldmerk als een woordmerk bestaan. Een pay off is niet noodzakelijk. Het logo moet dynamiek uitstralen, maar tegelijkertijd betrouwbaar en herkenbaar overkomen. Poolservice wil graag:

• Een logo met eventueel een pay off
• Visitekaartjes
• Briefpapier (voorpagina en volgpapier)
• Enveloppen (diverse formaten, excl. en incl. venster)
• Bedankkaartjes

Bedrijfsomschrijving


De Kernwoorden voor Pool Service zijn:
CBL-fust/CBL-krat
• Kostenreductie
• Advisering
• Dynamiek
• Logistieke dienstverlening
• Beschikbaarheid
• Proactief
• Plezier
• Transparant
• Onafhankelijk
• Efficiënt
• In balans (evenwicht)
• Helikopterview

Stichting Versfust, eigenaar van alle CBL-fusten, introduceert een poolmanagementsysteem van CBL-fust onder regie van Pool Service. Het poolmanagementsysteem betekent coördinatie in de pool, dus beschikbaarheid van kratten, lagere operationele kosten en geen onnodige afstemming meer tussen retailer en leverancier. Op termijn is transportkostenreductie het grootste voordeel dat behaald kan worden. Een aantal jaar geleden is besloten om over te gaan van poolbeheer naar poolmanagement, met als doel de beschikbaarheid van kratten te optimaliseren en het gebruik hiervan flexibeler te maken. In deze opzet neemt Pool Service bv naast haar rol als poolbeheerder van de CBL-kratten ook het management van de landelijke CBL-fustenpool op zich. Pool Service bv wil klanten onafhankelijk en eerlijk adviseren, zodat zij een meest optimale oplossing bereiken. Pool Service bv is een betrouwbare partner als het gaat om het optimaliseren van het proces. We hebben de relevante kennis en ervaring in huis en hebben deze beschikbaar voor onze klanten. Poolmanagement is dynamisch en vergt dus een actieve rol. Wil je meer informatie over dit onderwerp, ga dan naar www.cblfust.nl

Doelgroep


Onze doelgroep bestaat uit:
• Producenten en retailers uit de food retail (dus supermarktketens, producenten en hun toeleveranciers)

Als je de doelgroep op functieniveau gaat bepalen heb je het voornamelijk over:
• Inkopers
• Planners
• Productieleiders
• Operationele en leidinggevende logistiek.
• Financieel manager
• Supply chain manager

Bovengenoemde functies worden voornamelijk door mannen uitgeoefend.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wat kan niet
• Pool Service heeft niets met zwembaden te maken
• Pool Service is geen transportbedrijf, dus geen vrachtwagens in het
logo gebruiken
• ‘Vrouwelijke’ letters

Gebruik van kleuren

Elke kleur of kleurencombinatie mag gebruikt worden.

Designer: Orange Design Orange Design
logo_huisstijl-orange-design-DtYlmN96

Orange DesignOrange Design

Beste opdrachtgever, Bij deze een eerste idee van mijn hand. Het beeldmerk bestaat uit een abstracte P en S. Ik hoor graag wat u ervan vindt. Mvg, Orange Design

Mandy_CCMandy_CC

Beste Orange Design,
Bedankt voor je deelname. Wij vinden het voorstel is niet krachtig genoeg voor onze huisstijl.
Hartelijke groet,
Mandy

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.