Beste R&R Marketing,
Hierbij mijn inzending voor uw opdracht, doorgewerkt naar een huisstijl. Na overweging van het 'goud-achtige' effect, heb ik toch gekozen om voor de blauwtinten te gaan. Mocht u toch richting het goud willen, dan kan ik dat nog voor u maken.
- Thom
Ontwerp een logo en huisstijl voor een nieuw marketingbureau gespecialiseerd in deur aan deur verkoop
- Wedstrijd van: R&R Marketing
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-06-2014
Datum einde: 11-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor uw inzending en heel fijn dat u rekening heeft gehouden met onze wensen. We zijn echter, nu we de verschillende ontwerpen hebben gezien, geneigd om voor een strak en zakelijk logo te kiezen.

Geen commentaar

Geen commentaar