Geen commentaar
Ontwerp een logo en huisstijl voor een voedingslijn van (gezonde) tussendoortjes.
- Wedstrijd van: Bart Grijpma
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-10-2013
Datum einde: 13-11-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze variant zou ook heel opvallend kunnen zijn! Mooi.
Beste opdrachtgever,
Allereerst bedankt voor uw reactie!
Als u een variant zou willen kiezen (uit al mijn inzendingen) die naar uw mening de beste is, dan kan ik die doorvoeren in de huisstijl en verpakking!
Bvd
Mvg
J. Oppatja

Geen commentaar
Mooie combinatie van ronde vorm en logo! Deze kleurstelling vind ik ook iets beter dan de vorige.

Grijstinten

Beste opdrachtgever,
Ik heb een paar varianten voor u gemaakt, met een brede keuze. Kleurenschema's kunnen natuurlijk worden aangepast. Ik heb ook twee varianten in grijstinten bijgevoegd indien dat nodig mocht zijn i.v.m. drukwerk.
Verder zijn de ingrediënten in het het logo vertegenwoordigd. Ik heb gekozen voor een intacte zuidervrucht, dat is namelijk mooier vorm te geven dan wanneer het verwerkt is tot uw product. Daarbij de zaden en noten. Het logo oogt fris en geeft meteen de indruk van een lekker product.
Feedback is zeer welkom!
B.v.d.
Met vriendelijke groet,
J.Oppatja