The symbol represents the letters “I” and “d” which draw the perspective of a space. The font is modern and fresh. Everything is well balanced with the two words “interior Design” which define the company’s area of activity.
Ontwerp een logo en huisstijl voor Keizer ID (interieuradvies)
- Wedstrijd van: Keizer
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-03-2015
Datum einde: 19-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Proposal of a logo composed of a symbol, a name and a signature. The symbol is made up of a rounded square to illustrate a space with the K. placed in it. It makes reference to the fact that the company influences the interiors. The classic font refers to the stability, trust and seriousness of the brand. The whole is completed by the signature “Interior Design” to make clear the field of action and to reinforce the human side.