Geen commentaar
Ontwerp een logo en huisstijl voor Philius, een nieuw concept in business events
- Wedstrijd van: Philius
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 22-08-2013
Datum einde: 12-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Feedback zeer welkom!
Brandbrains, dank voor je inzending.
Ik vind het een mooi ontwerp. Lettertype is prima. Het beeldmerk komt het best tot zijn recht bij de witte achtergrond; bij de zwarte achtergrond wordt het saai. Ik merk dat de naam het best tot zijn recht komt wanneer deze volledig in kapitalen wordt geschreven, dus dit is prima.
Kun je me wel uitleggen wat je gedachte bij het beeldmerk is? Het roept bij mij een associatie met een kraanvogel op. Wat wil je er mee uitdrukken?
Het beeldmerk is een adelaar. Die door zijn kop naar rechts een abstracte 'P' vorm heeft van Philius. De adelaar vond ik een goede associatie met de high professional markt waarin uw onderneming zich begeeft.

Geen commentaar
De letters komen mooi uit tegen de zwarte achtergrond. Stoer! Beeldmerk wordt zoals gezegd wat saaier, maar het geheel oogt nog steeds fraai.