huisstijl concept uitwerking van het voorgaande ontwerp.
Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt
- Wedstrijd van: mirjamdirven@gmail.com
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-11-2012
Datum einde: 23-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een uitwerking van de huisstijl...
Beste Mirjam, bedankt voor je positieve woorden, veel wijsheid toegewenst met je keuze!
Tjeerd,
Heb je die ander teruggetrokken?
die zie ik niet meer staan.
Mirjam.
Beste Mirjam, bij mij staat hij er nog gewoon bij...
Als je op mijn ontwerp klikt, moeten er in totaal 3 toegevoegde afbeeldingen staan, scroll naar beneden voor alle afb.

Beste opdrachtgever,
Op de valreep nog een concept ontwikkeld voor Sensa. Het logo is gericht op sfeer en gevoel i.p.v. de communicatie iconen. Het beeldmerk is geinspireerd door italiaanse koffie, en brengt een creatieve warme sfeer met zich mee.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp,
Met een creatieve groet,
Tjeerd van der Velde
Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.
Volgende week ga ik besluiten.
mvrgr.
mirjam
Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.
Volgende week ga ik besluiten.
mvrgr.
mirjam
Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.
Volgende week ga ik besluiten.
mvrgr.
mirjam
Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.
Volgende week ga ik besluiten.
mvrgr.
mirjam
Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.
Volgende week ga ik besluiten.
mvrgr.
mirjam

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname, de visie achter het ontwerp is een eigenwijs herkenbaar beeld creeren. Zowel in typografie als in beeld, door het weglaten van een deel van de spreekwolk ontstaat er een herkenning in het logo, dit is sterk toepasbaar in de te ontwikkelen huisstijl.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde