Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Datum start: 09-11-2012

Datum einde: 23-11-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Alpi

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving


Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep


Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

Designer: Tjeerd van der Velde vormgeving Tjeerd van der Velde vormgeving
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-fAClG304

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

huisstijl concept uitwerking van het voorgaande ontwerp.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-9oQ7dWy0

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Een uitwerking van de huisstijl...

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Mirjam, bedankt voor je positieve woorden, veel wijsheid toegewenst met je keuze!

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Tjeerd,

Heb je die ander teruggetrokken?
die zie ik niet meer staan.

Mirjam.

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste Mirjam, bij mij staat hij er nog gewoon bij...

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Als je op mijn ontwerp klikt, moeten er in totaal 3 toegevoegde afbeeldingen staan, scroll naar beneden voor alle afb.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-zvKYlUjw

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever,

Op de valreep nog een concept ontwikkeld voor Sensa. Het logo is gericht op sfeer en gevoel i.p.v. de communicatie iconen. Het beeldmerk is geinspireerd door italiaanse koffie, en brengt een creatieve warme sfeer met zich mee.

Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp,

Met een creatieve groet,

Tjeerd van der Velde

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.

Volgende week ga ik besluiten.

mvrgr.
mirjam

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.

Volgende week ga ik besluiten.

mvrgr.
mirjam

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.

Volgende week ga ik besluiten.

mvrgr.
mirjam

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.

Volgende week ga ik besluiten.

mvrgr.
mirjam

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi,
Ik vind beide ontwerpen krachtig en een zeer mooie kleur.

Volgende week ga ik besluiten.

mvrgr.
mirjam

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-tjeerd-van-der-velde-vormgeving-tgeIQcPA

Tjeerd van der Velde vormgevingTjeerd van der Velde vormgeving

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn deelname, de visie achter het ontwerp is een eigenwijs herkenbaar beeld creeren. Zowel in typografie als in beeld, door het weglaten van een deel van de spreekwolk ontstaat er een herkenning in het logo, dit is sterk toepasbaar in de te ontwikkelen huisstijl.

Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerp,

Met een vriendelijke groet,

Tjeerd van der Velde

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.