Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Datum start: 09-11-2012

Datum einde: 23-11-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Alpi

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving


Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep


Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

Designer: bartbergmans bartbergmans
logo_huisstijl-bartbergmans-KnOXO3sG

bartbergmansbartbergmans

Briefpapier geschikt voor alles dat u voor uw bedrijf moet printen, bijvoorbeeld facturen en offertes.

bartbergmansbartbergmans

Dit wordt aan de onderkant van een A4tje gedrukt zodat uw bedrijfsinformatie overal goed te zien is.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-bartbergmans-KB4oaBUG

bartbergmansbartbergmans

Versie 2 van de voorkant van het visitekaartje. De (mogelijke) website is toegevoegd.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-bartbergmans-JYl5mJ6G

bartbergmansbartbergmans

Informatie over de door mij ontworpen huisstijl voor Sensa.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-bartbergmans-FEX29ANE

bartbergmansbartbergmans

Visitekaartje voorkant

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-bartbergmans-EcDJLHyC

bartbergmansbartbergmans

Achterkant visitekaartje

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-bartbergmans-aUyTsHce

bartbergmansbartbergmans

Beste opdrachtgever,

Bij deze mijn ontwerp voor het logo voor Sensa. De gedachte hierachter is dat gevoel van verschillende kanten kan komen en op een plek aan komt. Dit heb ik in het logo verwerkt. Ik heb voor deze kleur gekozen omdat het een warme kleur is en de kleur rood staat voor vastberadenheid, uithoudingsvermogen en loyaliteit.

Met vriendelijke groet,
Bart Bergmans

bartbergmansbartbergmans

Als u dit logo er goed uit vind zien kan ik beginnen om er een complete huisstijl omheen te maken, als u het logo niet voldoende vind zal ik beginnen aan een nieuw ontwerp van een logo.

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Hoi Bart,

Mooi ontwerp! Ik wacht nog even verder af.

mvrgr mirjam

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.