Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: mirjamdirven@gmail.com
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 09-11-2012 20:35
  • Datum einde : 23-11-2012 20:31
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 53
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving:

Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep:

Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

bartbergmans
  • Logo & Huisstijl # 140479 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer bartbergmans:

      Briefpapier geschikt voor alles dat u voor uw bedrijf moet printen, bijvoorbeeld facturen en offertes.

    2. bartbergmans zegt

      Dit wordt aan de onderkant van een A4tje gedrukt zodat uw bedrijfsinformatie overal goed te zien is.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 140478 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer bartbergmans:

      Versie 2 van de voorkant van het visitekaartje. De (mogelijke) website is toegevoegd.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 140477 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer bartbergmans:

      Informatie over de door mij ontworpen huisstijl voor Sensa.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 140470 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer bartbergmans:

      Visitekaartje voorkant

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 140469 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer bartbergmans:

      Achterkant visitekaartje

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 138799 voor Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer bartbergmans:

      Beste opdrachtgever,

      Bij deze mijn ontwerp voor het logo voor Sensa. De gedachte hierachter is dat gevoel van verschillende kanten kan komen en op een plek aan komt. Dit heb ik in het logo verwerkt. Ik heb voor deze kleur gekozen omdat het een warme kleur is en de kleur rood staat voor vastberadenheid, uithoudingsvermogen en loyaliteit.

      Met vriendelijke groet,
      Bart Bergmans

    2. bartbergmans zegt

      Als u dit logo er goed uit vind zien kan ik beginnen om er een complete huisstijl omheen te maken, als u het logo niet voldoende vind zal ik beginnen aan een nieuw ontwerp van een logo.

    3. mirjamdirven@gmail.com zegt :

      Hoi Bart,

      Mooi ontwerp! Ik wacht nog even verder af.

      mvrgr mirjam

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network