Briefpapier geschikt voor alles dat u voor uw bedrijf moet printen, bijvoorbeeld facturen en offertes.
Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt
- Wedstrijd van: mirjamdirven@gmail.com
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-11-2012
Datum einde: 23-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit wordt aan de onderkant van een A4tje gedrukt zodat uw bedrijfsinformatie overal goed te zien is.

Versie 2 van de voorkant van het visitekaartje. De (mogelijke) website is toegevoegd.

Informatie over de door mij ontworpen huisstijl voor Sensa.

Visitekaartje voorkant

Achterkant visitekaartje

Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn ontwerp voor het logo voor Sensa. De gedachte hierachter is dat gevoel van verschillende kanten kan komen en op een plek aan komt. Dit heb ik in het logo verwerkt. Ik heb voor deze kleur gekozen omdat het een warme kleur is en de kleur rood staat voor vastberadenheid, uithoudingsvermogen en loyaliteit.
Met vriendelijke groet,
Bart Bergmans
Als u dit logo er goed uit vind zien kan ik beginnen om er een complete huisstijl omheen te maken, als u het logo niet voldoende vind zal ik beginnen aan een nieuw ontwerp van een logo.
Hoi Bart,
Mooi ontwerp! Ik wacht nog even verder af.
mvrgr mirjam