Ontwerp een logo en huisstijl zo dat je kunt zien en bijna voelen waarin dit communicatiebureau voor staat en haar bijzonder maakt

Datum start: 09-11-2012

Datum einde: 23-11-2012

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
Alpi

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat maakt het werk van Sensa bijzonder?
Dat Sensa uit is op communicatie die raakt en verbindt en dus daardoor effectief is. Sensa is italiaans voor gevoel. Sensa zoekt en vindt dus het verhaal het gevoel van de organisatie het verhaal van de medewerkers die er werken en het verhaal van haar klanten. Daar past zij haar advies op aan zodat een organisatie zo gaat communiceren dat haar boodschappen echt bij de doelgroepen ‘binnen’ komen met communicatiemiddelen die passend zijn.



Bedrijfsomschrijving


Een eenmans communicatieadvies bureau.

Doelgroep


Veelal overheids- en non profit organisaties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ontwerp
Ik houd van een krachtige eenvoudige stijl. Er mag wel een mooie twist aan zitten iets unieks aangezien het bureau zich profileert met communicatie die raakt en bereikt en gaat over gevoel en emotie. Dit mag zeker tot uiting komen maar het moet wel ook zakelijk blijven.
Kleur
Het mag een krachtige kleur zijn maar niet kil! Eigenlijk een krachtige warme kleur.

Designer: alexmimy alexmimy
logo-vizitkarte-memorandumi-dizajn-alexmimy-8UX7acWu

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vizitkarte-memorandumi-dizajn-alexmimy-16P4c3aC

Geen commentaar

mirjamdirven@gmail.commirjamdirven@gmail.com

Strak krachtig verbindend mooi

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vizitkarte-memorandumi-dizajn-alexmimy-0U5LoBCC

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.