Ontwerp een logo, huisstijl en bedrijswagenreclame voor een bedrijf in Woningstoffering en raamdecoratie

Datum start: 27-05-2014

Datum einde: 20-06-2014

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
cpm59

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik wil graag een fris en onderscheidend logo wat herkenning geeft en bovenal betrouwbaarheid uitstraalt.
Het standaard rolletje tapijt of rolgordijn is een no-go.

Bedrijfsomschrijving


De Woonstoffeerderij is hèt adres voor uw complete woning- en projectstoffering. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan producten, zoals PVC vloeren,laminaat, tapijt, vinyl, inbetweens, overgordijnen, vloerkleden, diverse raamdecoratie en buitenzonwering.

Doelgroep


Onze doelgroep kent geen beperkingen, Onze ervaring en collectie is breed genoeg om alle leeftijdsgroepen te helpen bij hun keuze voor een passende aankleding van hun woning. Denk hierbij aan de leeftijd 20-80 jaar.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleuren waarin het bedrijfspand is geverfd zijn: Ral 7015 leigrijs en Ral 2001 oranje-rood. Deze kleuren zou ik voor de herkenbaarheid graag terug zien. Ik heb een Ford Transit Connect bj.2014 in de kleur zwart.

Mocht de kleur 7015 te donker zijn op de Ford Transit dan is een iet lichtere variant in die kleurlijn ook geen enkel probleem.

Designer: 4+ 4+
logo_huisstijl-4-lpXlZW4G

4+4+

Beste De Woonstoffeerderij,

U ontvangt mijn eerste bijdrage voor uw gewenste logo geprojecteerd op een zwarte Ford Transit Connect 2014.

Graag lees ik wat u ervan vindt.

Met creatieve groet,

4+

WoonstoffeerderijWoonstoffeerderij

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bijdrage. Ondanks dat ik het zeer zeker een opvallend logo vind, vind ik het niet bij de uitstraling die ik voor ogen heb passen. Ik vind dit design dan helaas ook niet geschikt voor mijn bedrijf.
Groet, de Woonstoffeerderij

4+4+

Helaas ben ik genoodzaakt te stoppen met deelname aan deze wedstrijd.
De reden hiervoor is dat de opdrachtgever bewust informatie achterhoudt welke betrekking heeft op zijn wens en daardoor een doelgericht werken aan het resultaat onmogelijk is.

4+

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.