Geen commentaar
Ontwerp een logo, huisstijl en bedrijswagenreclame voor een bedrijf in Woningstoffering en raamdecoratie
- Wedstrijd van: Woonstoffeerderij
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-05-2014
Datum einde: 20-06-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Aan dit ontwerp vind ik het leuk bedacht om daar d.m.v. kleine afbeeldingen te verwijzen naar waar wij in handelen, maar het maakt het tevens ook wle weer druk. Ik vind de oranje W in uw andere ontwerp meer eruit springen dan de grijze W in dit ontwerp. Als ik nu direct een keuze zou moeten maken zou ik het andere ontwerp de voorkeur geven.
Groet,
De Woonstoffeerderij
Aan dit ontwerp vind ik het leuk bedacht om daar d.m.v. kleine afbeeldingen te verwijzen naar waar wij in handelen, maar het maakt het tevens ook wle weer druk. Ik vind de oranje W in uw andere ontwerp meer eruit springen dan de grijze W in dit ontwerp. Als ik nu direct een keuze zou moeten maken zou ik het andere ontwerp de voorkeur geven.
Groet,
De Woonstoffeerderij

Geen commentaar
Goedemorgen,
Het concept van de bedrijfsnaam met daarbij een tekst die de lading van wat wij verkopen volledig dekt, zonder dat daar een opsomming aan te pas komt spreekt me aan in uw ontwerp. Ook het kleurgebruik maakt het herkenbaar.
Ik vind het echter nog wel ietwat gewoontjes, ik mis nog iets qua herkenbaarheid, nu zorgt alleen de oranje rode W daar eigenlijk voor.